WEKO3
アイテム
乾野菜・果実バランスシートと消費額(1909~1940):長期経済統計 個人消費支出 第29表
https://jdcat.jsps.go.jp/records/27603
https://jdcat.jsps.go.jp/records/27603283ad6a1-1ab1-4096-93d6-c93bc6bda469
Item type | Harvesting DDI(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-03-13 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 乾野菜・果実バランスシートと消費額(1909~1940):長期経済統計 個人消費支出 第29表 Dried Vegetables and Fruit Balance Sheet and Consumption, 1909~1940: Estimates of long-term economic statistics of Japan Personal Consumption Expenditures Table 29 |
|||||||||
作成者 |
篠原, 三代平
× 篠原, 三代平
|
|||||||||
配布者 | 一橋大学経済研究所 | |||||||||
配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/Japanese/ | |||||||||
配布者 | Institute of Economic Research, Hitotsubashi University | |||||||||
配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/English/ | |||||||||
編集者 | 東洋経済新報社. | |||||||||
URI | https://d-repo.ier.hit-u.ac.jp/records/2019925 | |||||||||
アクセス権 | オープンアクセス open access |
|||||||||
概要 | 生産高:切干大根、生産高:干柿、生産高:椎茸、生産高:乾しょうが、生産高:計、運賃込み価額、輸移入、供給可能額、卸売価額、輸移出、国内供給額、国内消費額 Value of Production: Dried Strips of Radishes, Value of Production: Dried Persimmons, Value of Production: Dried Mushrooms, Value of Production: Dried Ginger, Value of Production: Total, Value of Production plus Freight, Imports, Available Supply (Producer's Prices), Available Supply (Wholesale Prices), Exports, : Domestic Supply (Wholesale Prices), Value of Consumption |
|||||||||
対象時期 | 1909 - 1940 | |||||||||
観察単位 | 組織 Organization |
|||||||||
調査方法 | 編集/統合 Compilation/Synthesis |
|||||||||
データタイプ | 公的統計: 集計データ、統計表 official statistics: aggregate data |
|||||||||
データの言語 | jpn | |||||||||
バージョン情報 | 1.0 | |||||||||
整理番号 | LTES_J06-29 | |||||||||
ID付与機関 | IER | |||||||||
シリーズ | 長期経済統計 Estimates of long-term economic statistics of Japan since 1868 |
|||||||||
関連文献 | 篠原三代平(1967)『長期経済統計6 個人消費支出』 東洋経済新報社. | |||||||||
関連文献URI | BN01839670 | |||||||||
研究助成機関 | 文部省, ロックフェラー財団 Ministry of Education, Rockefeller Foundation |
|||||||||
対象地域 | 日本 Japan |
|||||||||
トピック | 経済状況と経済指標, 消費と消費者行動 Economic conditions and indicators, Consumption and consumer behaviour |