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内地ノ家計費 (昭和13年9月乃至昭和14年8月家計調査結果) : 大日本帝国統計年鑑 59 (昭和15年) 表108
https://jdcat.jsps.go.jp/records/6631
https://jdcat.jsps.go.jp/records/663190121f86-087b-4d7f-b37c-6d2b6d303447
Item type | Harvesting DDI(1) | |||||||||
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公開日 | 2022-12-20 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 内地ノ家計費 (昭和13年9月乃至昭和14年8月家計調査結果) : 大日本帝国統計年鑑 59 (昭和15年) 表108 Household Expenditure, Japan Proper (Based on the household survey for Sept. 1938-Aug. 1939) : Statistical Yearbook of Imperial Japan 59 (1940) Table 108 |
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作成者 |
内閣統計局
× 内閣統計局
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配布者 | 一橋大学経済研究所 | |||||||||
配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/Japanese/ | |||||||||
配布者 | Institute of Economic Research, Hitotsubashi University | |||||||||
配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/English/ | |||||||||
編集者 | 内閣統計局 Japan. Imperial Cabinet. Statistics Bureau |
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URI | https://doi.org/10.50914/0002000703 | |||||||||
URI | https://d-repo.ier.hit-u.ac.jp/records/2000703 | |||||||||
アクセス権 | オープンアクセス open access |
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権利情報 | https://d-repo.ier.hit-u.ac.jp/statistical-yb | |||||||||
概要 | 【対象期間】昭和13年9月乃至昭和14年8月家計調査結果【注】【計数出所】家計調査、内閣統計局調査 PERIOD: Based on the household survey for September 1938 to August 1939. SOURCE: [Family Income and Expenditure Survey]; [Survey by the Statistics Bureau, Imperial Cabinet]. |
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対象時期 | 1938/09 - 1939/08 | |||||||||
調査方法 | 集計 Aggregation |
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データタイプ | 公的統計: 集計データ、統計表 official statistics: aggregate data |
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データの言語 | jpn | |||||||||
バージョン情報 | 1.0 | |||||||||
整理番号 | Y1940T08108 | |||||||||
ID付与機関 | IER | |||||||||
整理番号 | 10.50914/0002000703 | |||||||||
引用上の注意 | 本統計表を著作物に引用 (転載) する場合は, 必ず原本の書名を明記してください。例: 出典 内閣統計局「第59回 (昭和15年)大日本帝国統計年鑑」 | |||||||||
引用上の注意 | When this table is to be quoted or copied in other publication, it is requested to refer to the title of the original Yearbook as follows; Source: Statistical Yearbook of Imperial Japan, 59th (1940), Statistics Bureau, Imperial Cabinet. | |||||||||
対象地域 | 日本 Japan |
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トピック | 消費と消費者行動, 統計, 社会, 家計 Statistics, Society, Consumption and consumer behaviour, Family Income and Expenditure |