WEKO3
アイテム
国有鉄道職員 (大正14年末-昭和9年末) : 日本帝国統計年鑑 55 (昭和11年) 表394
https://jdcat.jsps.go.jp/records/8181
https://jdcat.jsps.go.jp/records/818131f0cb82-e411-45fb-9d17-c66cc605e1ab
| 公開日 | 2022-12-20 | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | 国有鉄道職員 (大正14年末-昭和9年末) : 日本帝国統計年鑑 55 (昭和11年) 表394 National Railway Employees (1925-1934) : Statistical Yearbook of Imperial Japan 55 (1936) Table 394 |
|||||||||
| 作成者 |
鉄道省
× 鉄道省
|
|||||||||
| 配布者 | 一橋大学経済研究所 | |||||||||
| 配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/Japanese/ | |||||||||
| 配布者 | Institute of Economic Research, Hitotsubashi University | |||||||||
| 配布者URI | https://www.ier.hit-u.ac.jp/English/ | |||||||||
| 編集者 | 内閣統計局 Japan. Imperial Cabinet. Statistics Bureau |
|||||||||
| URI | https://doi.org/10.50914/0002002296 | |||||||||
| URI | https://d-repo.ier.hit-u.ac.jp/records/2002296 | |||||||||
| アクセス権 | オープンアクセス open access |
|||||||||
| 権利情報 | https://d-repo.ier.hit-u.ac.jp/statistical-yb | |||||||||
| 概要 | 【対象期間】大正14-昭和9年末【注】【計数出所】鉄道統計資料 PERIOD: 1925-1934 year-end. SOURCE: [Railway Statistics]. |
|||||||||
| 対象時期 | 1925 - 1934 | |||||||||
| 調査方法 | 集計 Aggregation |
|||||||||
| データタイプ | 公的統計: 集計データ、統計表 official statistics: aggregate data |
|||||||||
| データの言語 | jpn | |||||||||
| バージョン情報 | 1.0 | |||||||||
| 整理番号 | Y1936T14394 | |||||||||
| ID付与機関 | IER | |||||||||
| 整理番号 | 10.50914/0002002296 | |||||||||
| 引用上の注意 | 本統計表を著作物に引用 (転載) する場合は, 必ず原本の書名を明記してください。例: 出典 内閣統計局「第55回 (昭和11年)日本帝国統計年鑑」 | |||||||||
| 引用上の注意 | When this table is to be quoted or copied in other publication, it is requested to refer to the title of the original Yearbook as follows; Source: Statistical Yearbook of Imperial Japan, 55th (1936), Statistics Bureau, Imperial Cabinet. | |||||||||
| 対象地域 | 日本 Japan |
|||||||||
| トピック | 運輸と旅行, 政府、政治制度、組織, 雇用, 統計, 運輸. 交通. 観光事業, 運輸, 公務員, 労働力 Statistics, Transportation services. Tourist industry, TRANSPORT AND TRAVEL, Government, political systems and organisations, Employment, Transport, Government Employees, Labour Force |
|||||||||